Lassan, lassan, de tuti utolérem magam majd az elbeszélésekben :)
Következő alkalom március 13-án (szombat) volt Kalocsán, ahova is csőrölni mentünk. Nah erre is teljesen kattantam, hiszen ez is az első alkalom és mivel láttam már csőrölést, ezért tudtam, hogy a magasság sem elhanyagolható! :)
Jah és igen fontos tény, hogy megvettem Perectől a sárga Atis ernyőt amit már említettem korábban. Kicsit húzós az ára és sokat gondolkodtam, hogy megéri-e nekem egy majdnem vadiúj ernyőt vennem, de a sokadik lehetőség után után belevágtam. Jól tettem! Kalocsán a kupolázgatás során, kb 2 perc kellett, hogy beleszeressek az ernyőbe, aztán repültem is vele, háááááááát, ecsém, istenkirály! :) Pár órát repült, M-es, sárga, kék - jó tudom a sárgát még fogom szívni a bogarak miatt, de oooooooolyan szééép! :)
Szal kupolázgatással kezdtük, ami az okitónk érdekeltségének köszönhetően szép kis SKY bemutatóra sikeredett, egy LIFT, egy BRONTES, két FIDES és az ATIS :)
A kupolázás után Perec eligazítást tartott nekünk, hiszen a tanfolyamosok közül mindegyikünk elöszőr csőrölt (Ö, B és én). Termikitől vettünk ezeröté szakadóelemet, aztán nekiugrottunk. Mindegyikünk kapott rádiót és variót, és megindultunk Bálint irányításával - jobb fék, bal fék, most jön egy kis inverzió, rángatást fox érezni, ne parázz, most engedd el a fékeket és fogd meg a beüllőt és húzd a picsád alá! Muhhahhahhah, röhögtem nagyon :)
[]
Az első húzásom 880-ra sikeredett, odáig para volt, alig hallottam a rádiót, majd amikor csak recsegett, de nem értettem, akkor leoldottam - a kocsi már a kifutó végén volt a kötél lazult, szal úgy gondoltam itt az ideje. Nah a leodás után mertem igazán körbenézni. Az valami isten volt! Balra előre Kalocsa, jobbra a Duna, alattama katonia reptér, mindenfele szántók, mezők. Szép volt.
Kicsit erősebb volt a szél, így szinte egy helyben álltunk odafent, hátszélben viszont hasítottunk. Pár kör belefért a reptér felett, aztán a pálya végére, a többiek mellé szépen le lehetett tenni. Egy kellemes 20 perces röpködést adott, ami nekem kezdőnek igen fantasztikus érzés.
Természetesen a földetérést követően azonnal telefon anyámnak, húgomnak, barátnőmnek, sms haveroknak + Iminek és Mancinak ahol megen máshol múlatták az időt, sajna...
A második menetet sikerült úgy rendesen elcsesznem. Első felhúzásnál korán engedtem el az A sort, így a kupola visszaesett, másodrszor pedig - külső szemlélők elmondása szerint - támaszkodtam a jobb féken. Sajnos én ezt nem éreztem, ami gáz, de ugye ezért kell gyakorolni, h ne legyenek ilyen baromságok. Szal 1-2 méterről elég rendesen zúztam le jobbra, de időben kapcsoltam, így nem csaptam oda magam, csak letottyantam. Megigazgattam magam, aztán gyia. Ez a felhúzás 830-ra sikeredett és igen kellemeset jöttem lefele megen, igaz egy másik beülöt próbálgattam, amiből majd kicsúsztam - be is paráztam, hogy vajh be vagyok-e kötve. persze, h be, de akkor is szar érzés volt - szal majd kiestem belőle, meg szétcseszte a hátam is, de azért csak lehozott :)
Ö bukófestése :)
Sajnos több nem volt benne, mert meroggyant a csörlőgép - ami kinézetére akár a MadMax-ben is szerepelhetett volna :O Azaz, hogy a kocsi ment tönkre, így lefújtuk a napot. Kicsengettem a a leoldót és a csőröléseket (1000/alkalom), aztán két B-vel hazatipliztünk Bp-re. Menetközben inkább aludtam, mert drágajó B srác is úgy vezet, mint sokat emlegetett L kollégánk ;)
[]
MadMax